FAQ

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Heb je voor betalen via bankoverschrijving vooraf gekozen? Dan ontvang je na het plaatsen van een bestelling een mail met daarin het rekeningnummer van Haarspelden.be. We raden aan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden/ geleverd?
Van zodra wij het betaalde bedrag hebben ontvangen, gaan wij met je bestelling naar de post. Als je voor Bpost hebt gekozen, wordt je pakketje na 1-2 werkdagen geleverd. Als je voor Mondial Relay hebt gekozen, komt je bestelling na 2-5 werkdagen toe in het gekozen postpunt.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Tuurlijk! Je kan je bestelling afhalen op een afgesproken moment bij ons thuis in Dendermonde.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wegens hygiënische redenen kunnen wij geen bestellingen terugnemen.

Lukken alle haaraccessoires in mijn haar?
In het algemeen lukken onze haaraccessoires is alle haartypes. Moest dit niet zo zijn, staat dit telkens beschreven bij de informatie van een bepaald artikel.

Kunnen wij jullie haaraccessoires te koop aanbieden in onze winkel/ webshop/ kapperszaak/…?
Voor zakelijke samenwerkingen kan je ons steeds contacteren via info@haarspelden.be

Hoe kunnen wij een homeparty organiseren bij ons thuis?
Super leuk dat je dit wilt organiseren!
Neem contact op met ons via info@haarspelden.be, dan zoeken we samen naar een gepaste datum en bespreken we hoe we dit zullen aanpakken!